Akuttid på måndag || helt ok bra vecka 👌

Halloj halloj. 
Är på väg till träningen nu: ska på Coreflex med Cia, men det verkar som att det inte är
Så många som kommer.d typ bara jag och 3 till i dagsläget inbokade men fler kan ju komma för drop-in 🥰
Ska se om hon kan skriva i min lilla dagbok någon dag nu då jag är lite ibland behov att läsa den ☺️

Igår hade Ulrika och jag några mysiga timmar ihop innan hon körde mej till jobbet 💞
Jag fick igen tjuvlyssna lite på ny musik 😉

(null)

Sen idag ringde jag VC om en tid för min trötthet- för jag känner att min utmattning är på ingång igen och det börjar gå mej på nerverna att vara ständigt trött och bli mer ler och lättirriterad och känslig och sånt… det är ju liksom samma känsla som när jag fick utmattningsdepression- så själva depressionen vill jag undvika att hamna i, så på måndag fick jag en akuttid flr att börja utreda om utmattningssymptom. Tack och lov en annan i repan denna gång än den som är så förbaskat otrevlig och så 👌 

Annars har veckan varit rätt bra ändö fast omständigheter. Träning, bra besked från myndigheter för min livsinvestering, träffar Ulrika osv.!
Ja, allmänt bra ändå måste jag säga fast pmds kryper i mej - plus att Elin sa i onsdags ett jag gjort framsteg på träningen- det tyckte både Ulrika och ja var kul att höra (jag berättade det för blev glad av den kommentaren av Elin) 😃

Får se hur denna helg blir. Den blev inte som tänkt. Skulle pkt tlll Västervik men de blev sjuka de som också skulle komma, så det blir framflyttat. Hoppas bara inte till nästa helg, för det öe min adoptionsdag då den helgen.
Och jag har beställt tårta från jobbet till den helgen. Aja.
Ska iaf till fiskaffären och lämna in lite hanar för de är på honorna som sjutton nu 😴 
Och vill inte stressa ihjäl stackarna . De utökat sej som sjutton 😆
Och sen är tanken att jag ska ta en sväng till
Färjestaden imorgon innan eller efter squashträningen för att fotografera och kanske ta en fika eller så,
Får se vad det blirZ

 Nu är jag snart framme på Friskis.
Ha det 

Kommentera inlägget här :