Idag tröttnade jag || Utredning

Hej hej. 
Har tränat hela veckan nästan- skönt. 
Men har pmds från h- vete, är trött och har mensvärk fast mensen inte ska börja förrän efter NÄSTA helg så känns det som skiten är på ingång… och om den är det, då blire att ringa och puscha på om operation, för nu börjar jag tröttna på att det ska bli rubbningar på det hela och få mens varje 2,5 vecka…. 😴 

Idag tröttnade jag helt och hållet på livet.
Jag är så ledsen och frustrerad över att inte ha en riktig vän… nån riktig att ha kul med, att kunna åka och göra saker med osv.! Blir så ledsen!!!!!! Är så trött på att höra "vi är med bekanta/ vänner och ska iväg på dittan och dattan och göra det och det" medan man själv bortprioriteras för att göra saker med de personerna flr det verkar va mer kul med andra än mej. VAFAN har jag ställt tlll det med i mitt liv??????? Varför vill ingen va med mej?
Nej. Idag tog musten slut…. Skrev t om till Ulrika att jag fan inte ens orkade med livet mer….. 
och ja. Det är väl mens spöket som håller på igen! Såhär ska jag egentligen inte må förrän NÄSTA HELG då mensen ska börja efter nästa, men tro fan att det drar igång närsomhelst 😴 
Jag slutar aldrig förvånas Över all otur man har UTÖVER det LILLA man åtminstone lyckas åstadkomma….. 

(null)

Jag tror inget förstår hur ledsen jag är bakom min falska glada fasad som jag just nu visar, för att vänner ens ska orka med mej…..
Dels har jag ju vart på VC i måndags, och där så kom hon fram till att det är nån sorts utmattning, och det lutade sej åt utmattningsdepression- igen, som jag kom ur 2020, men som jag har fallit tillbaka till pga stress och press senaste 1,5 året med vänner, myndigheter, läkare och Gyn- utredningen Ulrika och jag (tack och lov) har haft och är i sluttampen av. 2015/-2016 skiftet fick jag diagnos utmattningsdepression, och rent helvete att komma ur den… sen träffade jag Ulrika vintern 2019, allt vände under typ 10 månader, sen brakade helvetet igång igen om det jag skrev ovan… så där är man igen nu 😴 
Men lite värre nu. Ensamheten gnager som sjutton nu utan umgänge… med riktiga vänner man träffar och gör saker med regelbundet ..,

Nu har jag gnällt klart. 
Imorgon ska jag äta sniglar. Skitgott faktiskt. Åt det i Karlskrona för två år sen. 
Men imorgon blire larmgatan 10 

Kommentera inlägget här :