Är inte hundraprocentigt

Hej alla.

Jag mår inte så bra som många vet. 
Just nu är jag inne i en Menstruationspsykos och mår inte bra psykiskt. Men det är inte bara det. Utan har ju ont i lederna då och då och har en extrem trötthet som heter duga, i form av utmattning. Yrsel och illamående och kräkningar av mensen och dens smärta… allt känns bara jobbigt.
Idag var jag hos läkaren. Det blev EKG, hälsoundersökning och ex antal prover.
En liten miniutredning pågår nu iaf.!

Ulrika ringde iaf i morse också. Vi pratade lite inför sjukhusbesöket hon ska med mej på på fredag. Och sen om lite annat. Efter idag undrade hon iaf hur allt har gått ❤️

(null)

Igår träffade jag Ulrika och vi pratade lite, det kändes bättre till mods, och sen var det Teresas pass som jag försökte vara med på, men jag satt mestadels av pssset och tittade på. Sen hade även Teresa och jag ett litet samtal. - herregud va man är trött och skör av allt 💤 

Idag var jag uppe med tuppen. Var på Core vid 07.00. Kändes inte jättebra där heller, eftersom jag mådde illa av mina värkar och sånt. Men det gick bättre iaf och förhoppningsvis är den rikliga mensen snart är över  så man får sova och så igen och kunna träna mer igen fram till nästa smärtsamma omgång. 

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer.
Ska försöka kämpa mej igenom veckan nu, så har lite pass på Friskis till, sen så får man se.

Jag kommer inte må så 100 procentlig framöver, men kommer göra så gott jag orkar och kan. 

Tack så länge.  hörs 

Kommentera inlägget här :