Det är en jäkla evighetsväntan…

… jaha. Hej igen på ett tag igen 🤔 
Ja. Jag mår inte så jättebra. Var med om en traumatisk sak i onsdags natt och utöver mensveckan som har vart (den va 8 dagar tidigare) så har det vart hemskt, så jag har inte haft kraft eller ork att varken jobba, träna eller någonting alls. Bara ont osv. och mitt i allt det där traumatiska… så nej… Ulrika kom hem till mej i måndags och tog hand lite om mej, hade fixat lite mat och påfyllning till kylskåpet osv.! Kramarna fanns med 💖
Ang det traumatiska vill jag inte skriva om men Ulrika räddade bokstavligen mitt liv den natten 💞

Annars så är det en evig väntan på det här med nya efternamnet! Jag HOPPAS det blir beviljat snart- för det är täta perioder som det blir i tankarna "kommer de ändra snart eller? Hur många veckor behöver man vänta nu?" Osv.- jag förstår det som att det inte ska vara mer ån 5 veckor till i all väntan , men får väl se.
Har inget tålamod att vänta snart men Skatteverket har fått in både betalning och ansökan sen början av juli, det har de bekräftat. Så hoppas snart det blir ändrat! 
Vill och behöver bokstavligen nytt efternamn snart! Så jag kan känna mej som en egen person med ny identitet och det nya livet vid 30 nästa år blir perfa 👌

Jag orkar inte skriva mer. Är så utmattad och allt. Idag t ex så har jag haft magknip och förstoppning- Fyfan alltså! 
Är fortfarande öm och så, men har fått tips och hjälp av både Ulrika och Elin idag att få fart i maskineriet så nu så. 
Var även på Stinas pass idag. Magen.., Njah. Gör så ont att ligga på mage men annars gick faktiskt passet jättebra! 

Jag skriver mer och bättre en annan dag - nu måste jag sova 😴 
(null)

Kommentera inlägget här :