Min midsommar 🍰 💐

(null)

Halloj. 
SĂ„ skönt nĂ€r det inte Ă€r hysteriskt varmt! 
Men det Ă€r bara idag och imorgon sen börjars det igen med 27 grader plus, till 30 grader i alla fall tvĂ„ dagar. BĂ€ttre det Ă€n flera dagar! 
Men Ànnu bÀttre att det Àr varmt nÀr man Àr pÄ jobbet- dÄ kan jag stÄ i kylrummet, hehe.
Och i Göteborg ser det ut som att det blir sol och 24 grader varmt. - hade hoppats pĂ„ lite svalare, men 24 Ă€r ok nĂ€r man Ă€r hemifrĂ„n. 
Men vad som helst kan hÀnda, det kan ju bli regn eller Ànnu varmare- man vad det ser ut som nu sÄ ser det behagligt ut.

Midsommar dÄ.
Jag, Wilda och Milan har mestadels kollat pÄ film och Àtit gott.

(null)

Jag hade fÄtt hem nÄgra cider i veckan som jag skulle ha igÄr, sen köpte jag en Coca cola ocksÄ som ska rÀcka tvÄ dagar. Vilket den gör. Den rÀcker t om idag ocksÄ. - Àr lite bakis idag dock. För det blev nÄgra cider- men vÀrt det. Det finns ÀndÄ ingenting att göra vid midsommar, sÄ det Àr typ det jag gör varje Är.

IgÄr blev det potatissallad och oxfilé. Hittade ingen rödvinssÄs, sÄ det fick bli B&B sÄs och bea. Och det var faktiskt rÀtt gött.

Hundarna och jag försökte fÄ till en bra midsommarbild men det var lite svÄrt. Men tillslut sÄ!

(null)

(null)

(null)

Dock ingen bild ihop. Men orkade inte. Var rÀtt trött nÀr jag kom.
Men i alla fall sĂ„, efter vi hade Ă€tit (vi kollar film typ hela tiden) sĂ„ blev det tĂ„rta frĂ„n jobbet och sen sĂ„ blev det tacos pĂ„ kvĂ€llen Ă„ lite godis. 

(null)

Jag kom Ă€ven i min gamla gymnasieklĂ€nning, sĂ„ det fick bli den. - bĂ„de Ulrika och Agneta Sjödin tyckte jag var sĂ„ fin igĂ„r, sĂ„ det var kul att höra ❀

Annars sÄ, sÄ ska jag bara slappa idag med hundarna. Hoppas det inte kommer in fler geringar eller spindlar. Har fÄtt mosa sÄ mÄnga igÄr
 men idag Àr det i alla fall Ànnu mer molnigare Àn igÄr.
Men grannarna verkar klippa grĂ€set idag, sĂ„ man snorar och har sej- Ă€r ju allergisk mot grĂ€s sen sommaren 2010
 😒 
Jaja
 

PĂ„ mĂ„ndag ska jag skicka ivĂ€g ett lĂ„ngt sms till olika personer som blev drabbade av mej förra veckan med vĂ€rmen och PMDS:en
.
Ska Ă€ven till staden och fixa lite till personerna ocksĂ„. 

Nu ska jag snart göra i ordning hÀr.
Kollar pĂ„ "Skit samma"- en serie dĂ€r Miss Li Ă€r som intro med senaste lĂ„ten 😜

(null)

Taggar: Milan och Wilda, bakis, finklÀder, midsommar, miss Li, oxfilé, potatissallad, sommar, tacos, tÄrta;

Kommentera inlÀgget hÀr :