Vad är det som händer? || Har köpt dagbok || 9 dagar kvar

Hej halloj.

Det var ett tag sen som jag bloggade. Men det går lite upp och ner. Ulrika och jag väntar fortfarande på att sjukhuset ska ringa in oss på ett möte med narkosläkare och så inför operationen. Men det kommer väl. 
(null)

Jag har iaf vart på några kontroller inför operationen och första kontrollen såg det inte så bra ut med blodtryck och pulsen. Men det andra som jag var på såg ok stabilt ut med blodtrycket men inte med pulsen, men den var iaf lägre än senaste gången. Bra det. Jag ska tillbaka om 3 veckor för återkoll OM inte annat har skett innan dess. 
(null)


Jag är så mycket i funderingar just nu. 
Min känsla av ensamhet är lite jobbig just nu.
Jag känner mej så ensam. Jag har vänner men inte umgängeskrets att umgås med på t ex helger eller så, för typ en drink eller ut och äta och så. - jag har Ulrika, men vi ses inte lika mkt just nu som tidigare med att hitta på saker. Som förra året. Men vi ses. Vi ska ha en heldag ihop om 9 dagar och ska kolla skor åt mej och så. Så det blir mysigt ❤️

(null)

Annars så har jag varit på möte med både socialen och kommunen. Och de mötena gick bra och jag ska få hjälp med sysslor och även få tillsyn efter operationen, så det känns bra att veta det redan nu så man inte går runt och tänker på det 👌 

Men igår. Jag vet inte vad som hände. 
Jag och Cia hade pratat bara minuter innan.
Jag fick min första offentliga panikattack igår efter träningen. Det kändes riktigt obehagligt. Men jag tror mycket hade med att jag känner mej ensam, bortglömd och övergiven till en viss del av mina vänner. För de har ju umgängeskrets- det har inte jag. 
Men varför jag kände så, det vet jag faktiskt inte. Det bara kom som en käftsmäll utanför
Friskis. Tur var såg Ulrika hur jag grät på gatan utanför och kom efter mej och frågade hur det var å så. Fint 💞
Men jag förstår inte varför det hände… 

(null)

(null)

annars idag så har dagen varit så tråkig.
Jag har inte gjort ett piss. Kollat på tv, vart ute med Wilda och sen ätit kyckling tacos och spelat tv-spel. Lite drygt. Samtligt som man ser vänner umgås med andra vänner som även kanske är mina vänner och bekanta som umgås med varann. - då tänker jag: att jag förstår hur alla kan vara glada- det är för de har vänner att umgås med. - det har inte jag.
Och då menar jag med vänner efter jobbet, med vänner som även ändå har en familj med partner och barn. - mitt liv känns inte så komplett med det… 
Men huvudsaken jag har vänner.

Jag har planer med min framtid. Dels är det ju efternamnet som inväntas. 
Sedan är det förhoppningar och förväntningar med lägenhet vid Friskis som jag verkligen önskar att jag får. Jag tror jag iaf kommer få komma på visning. Det kommer jag faktiskt få veta samma dag som Ulrika och jag ska ha vår tjej-dag, så det blir ändö en spännande dag. 
9 dagar kvar där. 

Sedan ska jag ju opereras. Någon gång. Det blir en frihet efter allt kämpande efter rehabiliteringen efter operationen. Men lång bit kvar, men det kommer vara så mycket värt det.

Likaså har jag beställt hem en dagbok som jag ska börja skriva i. Sen har jag en plan att jag ska samla ihop lite motiverande och peppande meningar/ hälsningar från mina vänner som ska få skriva lite på egna sidor i boken som jag kan läsa när jag är ledsen eller nere eller behöver pepp och sånt.
Jag har frågat Ulrika, hon kunde nog skriva lite i min bok, Agneta Sjödin är delvist löst.
Och sedan så ska jag fråga Teresa och Cia. KANSKE om jag ska våga fråga Stina och Elin också, men jag vet inte om jag vågar, men skulle jättegärna vilja ha lite pepp och motiverande meningar från dom också 🥰
Får se om jag vågar fråga dom någon gång!


Nu ska jag ladda mobilen lite innan jag ska ut med Wilda. Nu har iaf brandröken lagt sej, flr det luktade Pyton i hela bostadsområdet idag 🤢- oxh jag som inte tål rök direkt så stack det i näsa och så huvudvärk och så på det hela. Men nu äre borta.

Imorgon ska jag spela minigolf.
Så det ska bli trevligt.
Vi hörs. 

Taggar: motivation, pepp, stöd, vad händer?;

Kommentera inlägget här :