Tjejdag- träning- endorfiner 💞 Provsvar 🦠

(null)

Nu är jag slut i rutan efter denna vecka 😴 
Men förutom att mensen och allt smärta har vart jobbig så har jag klarat av denna menstruation mkt bättre än tidigare, alltså psykiskt då jag har i tankarna "inte många menstruationer till"👏🏻  MEN vilket stöd jag har fått denna veckan! I tisdags hade Teresa och jag samtal 45 min efter hennes pass- och jag fick sitta med filt över mej för all smärta- så det var snällt att bara få sitta å titta på under passen. Likaså i onsdags sa Elin innan passet att jag fick ta med mej en filt in om jag ville å behövde- men eftersom jag skäms och tycker saker och ting är lite pinsamt, så tänkte jag "nej" först, men så tänkte jag sen "vafan! Skit samma! Jag behöver för magen annars kommer jag spy rakt ut i hallen om jag inte anpassar min träning och använder det jag behöver, och Elin vet"! 
Samma sak vare på Core efteråt. Blev filt och träning i pyjamasbyxor för allt sitter så tight och det gör ont och allt vid mens. Men Stina lovade försvara mej om någon skulle vara dum mot mej, men ingenting hände- tack å lov 😊

Min läkare ringde idag- nu är det en kallelse på g in för ultraljud och dygns-EKG för hjärtat på hjärtavdelningen på sjukhuset, och detta för pulsen då. Men annars så har utredningen med mina prover avslutats eftersom mina värden var sämre pga livmodern. Alltså pga ägglossning och mensvärks smärtan. Så där, nu så är det också avklarat varför mina värden är som de är och jag mår fysiskt dåligt långa perioder. 

(null)

I måndags hade Ulrika och jag en mysdag ❤️
Hon kom och hämtade mej i måndags förmiddag och så åkte vi runt å letade efter skor till mej. Vi passade även på att äta lite ute mellan varven. Det var mysig stund. Jag fick åka lite bil också för den delen och tjuvlyssna på hennes spinningpass som hade smygpremiär i torsdags, då hon sen ska komma tillbaka i mitten av oktober igen med egna tider, eller vad man säger, för igpr hoppade hon in för en annan ☺️ snacka om att rysa oxh gråta första låten, för har verkligen saknat passet med henne! För känner mej så lugn med henne å avslappnad under passen 💞

Hon fick känna på min mage också i måndags, och ja, jag hade nog en cysta där (nu är den borta för mensen började efter vår tur), och då hade jag inte känt den "i syne"! 


(null)

Idag var jag på jobbet igen. Chefen fick lyssna på Miss Li en stund med mej för Miss Li hade släppt ett album idag med 5 nya låtar ihop med de andra "gamla" singlarna som släppts senaste året. SÅ BRA LÅTAR är det 🙌
Men eftersom chefen fick stå ut med min musik (fast hon tyckte de var rätt bra låtarna) så sprang jag in och köpte en cappuccino till henne i grannbutiken ☕️ 

(null)

Och sist men inte minst så glömde jag säga
Att skorna som Ulrika var med mej och handlade i måndags var så förbaskade sköna!
Måste verkligen skaffa skor som jag kan ha utomhus! Stina som jag har lärt känna lite, hon gav bra förslag på skor, och måste verkligen ha andra än de som jag har just nu utomhus! 

Oxh träningen idag gick jättebra! Med skorna! Jag är så nöjd!
Efter träningen kom jag ikapp Ulrika, gav henne en lång kram, för jag behövde det, då tar jag för mej det, hehe, och hon är ju den enda jag har närhet hos, eller va man säger, och sen gick jag till OKQ8 och köpte mej en pepsi Max lime mango.
Den var faktiskt rätt ok- god. Det trodde jag inte! Och på tillbakavägen till busshållplatsen så kom Ulrika och så pratade vi lite innan min buss kom ☺️

Just nu försöker jag fjäska för de hemma att åka nånstans imorgon, för jag vill hemifrån!
Jag offrade faktiskt mina pengar som jag skulle ha nu i helgen till Halmstad men avstod resan för en entrecôte 😂 så hoppas de vill åka iväg nånstans imorgon, för hemma vill jag inte vara. Har fjäskat med att göra mat åt dom på kvällen å städa huset å ut med hundarna - haha- men får se, tror inte att att det blir nåt…

Nu ska jag kolla vidare på The Yard 😊

Kommentarer :

#1: Emilia95

Jag tycker också den läsken är god hihi xD
Spännande med operationen jag följer din blogg för att jag är nyfiken på operationen och tycker du verkar ha ett intressant liv :-)

Jag har själv en dvärgspets på 4år. Hade inte du en tax också?

Hoppas du får någon lägenhet, tio stycken låter mycket :-o

/ Emilia Svensson

skriven
#2: Emilia95

Jag tycker också den läsken är god hihi xD
Spännande med operationen jag följer din blogg för att jag är nyfiken på operationen och tycker du verkar ha ett intressant liv :-)

Jag har själv en dvärgspets på 4år. Hade inte du en tax också?

Hoppas du får någon lägenhet, tio stycken låter mycket :-o

/ Emilia Svensson


Svar: Visst är den :)

Tack för kommentaren- jag tycker det är både kul och skönt att få skriva av sej, inte för nån direkt uppmärksamhets skull- men det är alltid kul att få läsa snälla kommentarer om nån får för sej att skriva 🥰

Ja- 10 st är stora chanser till en av dom- men får se inom en vecka hur det kommer gå👌
Cecilia Kotte Eriksson

skriven

Kommentera inlägget här :