Bli inte chockade 😁 ska förĂ€ndras för att passa in

Hej hej.

NÀsta vecka kommer det bli ett utseende förÀndring hos mej- i ansiktet- men det kommer inte va permanent, men det kommer finnas till nÀr jag behöver och kÀnner för det.
Jag vill förÀndras utseendemÀssigt pga att passa in i samhÀllet- för folk Àr ju sÄ fina och snygga och sÄ. SjÀlv Àr jag inte det och passar inte in utseendemÀssigt in i samhÀllet.
Det Ă€r i alla fall min syn pĂ„ mej sjĂ€lv, för det kĂ€nns sĂ„. Jag syns knappt mer Ă€n att om man vill hota, krĂ€nka eller vara dum mot nĂ„gon, dĂ„ blir jag alltid den utsatta


Visst det kommer inte en utseendemĂ€ssig förĂ€ndring att förĂ€ndra heller, men jag kanske ser lite bĂ€ttre ut- i mitt tyckte, kanske inte i andras, men det Ă€r Ă€ndĂ„ en liten förĂ€ndring. 

Vi fĂ„r se vad ni tycker. TĂ€nker lĂ€gga upp helheten pĂ„ fredag âœŒđŸ» 

Nu ska jag ner till pizzerian. Ska köpa mej en glass. Men först ut med Wilda ❀

(null)


Taggar: förÀndring, passa in i samhÀllet;

Kommentera inlÀgget hÀr :