Märklig vecka! 🤷🏻‍♀️

Halloj. 

Hopps det är bra med er. Här är det faktiskt rätt bra- just nu! Hade lite vishet, eller va det heter, ang Milan. Vi alla har vart så oroliga för han och idag trodde vi att han skulle behöva somna in. Men vid veterinärbesöket så blev det jättepositiva besked och Milan får fortsätta leva vidare ❤️ ringde Ulrika å grät av glädje efter att hon å jag har pratat så mycket senaste veckan och skrivit ang min oro och sånt. Milan är ju min allra första hund så han är speciell då vi har tävlat lydnad, utställning med mer och spår och sånt! ❤️

Men allt stöd som jag har fått från närmste vänner och så dessa dagar- helt obegripligt hur folk bryr sej ❤️ likaså en annan på Friskis som jag inte ens känner, som jag skrev med lite igpr kcäll, hon fanns som stöd hon med ❤️

(null)

Idag också så fyller min Ditte år. Hon skulle ha fyllt 16 år. Herregud. Ja. Hon blev oxlså gammal. Somnade in 1 oktober 2017 ❤️
(null)

annars har det faktiskt hänt lite saker senaste veckan. Hade så dåligt självförtroende och självkänsla under veckan, men med lite samtal med Ulrika om den saken så vågade jag att ha på mej mina gröna shorts som jag köpte när jag gick på gymnasiet för hundra år sedan 🤣 kom i dom, men har lite att ta igen, men det jobbar jag ju på- men har skämts så mycket över mina ben, men nu har jag iaf på hemmaplan börjat använda shortsen igen och det känns faktiskt jättebra! Skönt när det är varmt och man inte vill smutsa ner kjolen man har fått av Ulrika och man ska t ex vara med hundarna 🥰
(null)

Sedan så har jag även kommit i jeans! 
Har inte haft jeans på mej på 5 år, då jag blev sjuk. Och har aldrig kommit i några hellre. 
Testade förra året. Men då kom jag i ett par man då hängde magen inuti byxorna så det såg inte så jättetrevligt ut iaf mina ögon. 
Men igår kom ett par byxor som jag beställde då jag börjar få uppfattning om vad jag passar i tack vare Ulrika, och kan ni gissa?
Jag har haft jeans på mej idah! Och det kändes så skönt! 😍

(null)

Annars nu så närmar det sej Göteborg med stormsteg! Ser verkligen fram emot att få åka "hem" igen ❤️ men dessvärre ska det vara regn de dagarna man är där… och värsta trista vädret när man ska besöka Liseberg… men va kan man göra åt det? - jao.- vara glad att man är i Göteborg iaf 🤣

Imorgon ska jag på kalas hos moster. Malte är ju vaccinerad nu också så han och Wilda ska ses imorgon för första gången å leka, så det blir jättebra och kul för hundarna!
Hade tänkt åka lite tidigare med Wilda. Jag tänkte nämligen ta båten över och kanske stanna på hamnen för lite glass innan eller så.
Och hoppas nån kan hämta mej där 🤣

Nu ska jag snart sova. Om två timmar… tiden går så sakta nu när man slutar vid 14…..
Men har bra träningsvärk efter igår. Var på medelpass och det var tack å lov inomhus pga regn. Så jag hoppas det regnar på onsdag så mina andra pass blir inomhus också 🤣

Men nu ska jag vila lite innan promenad med wilda, och sen sova ☺️
Taggar: båt, hundar, kläder, oro, sorg;

Kommentera inlägget här :