Wow!Vilken helg đŸ€© || Miss Li & Jill Johnson ❀ || vissa tankeförĂ€ndringar

Hej pĂ„ er! 

I skrivandet stund sÄ kÀnner jag mej sÄ glad, sÄ exalterad och har en del livsglÀdje och ork!
Jag Ă€r glad att jag har fĂ„tt lite av den glĂ€djen tillbaka- Ă€ven om den kanske Ă€r kortvarig- sĂ„ ska jag Ă€ndĂ„ njuta för stunden man fĂ„r mĂ„ sĂ„hĂ€r bra! 

Min helg har varit sĂ„ fantastisk! 
I fredags sĂ„ Ă„kte jag hem lite tidigare frĂ„n jobbet för jag va tvungen att vila lite innan jag skulle byta om och ta bussen till Öland för att se Miss Li’s konsert pĂ„ Vida Museum (trĂ€dgĂ„rden) 😃
Dock var jag nog vĂ€ldigt tunnklĂ€dd- men det var sĂ„ himla vĂ€rt det eftersom man kĂ€nde sej Ă„tminstone fin fast man var lite svullen av Ă€gglossning höhö 
(null)

 Sen var jag vĂ€ldigt nervös om jag skulle hitta rĂ€tt eller inte- missa hĂ„llplatsen- eller inte.
Haha. Aldrig varit dÀr, men endast Äkt förbi.

Jag satt lÀngst fram i mitten- mitt pÄ gÄngen- för jag var i ensamt sÀllskap eller var man skulle sÀga- detta för CoronasÀkerheten.
Men det gjorde mej absolut ingenting!
Bara lyx att fĂ„ sitta pĂ„ gĂ„ngen haha. 
Miss Li susade ju förbi mej som nÀrmast för jag satt just dÀr: haha! Som ni ser under, haha.
Försökte ta bild pÄ henne Ä mej ocksÄ xD

(null)


HĂ€r kommer lite bilder frĂ„n konserten 😍
(null)

(null)

(null)

(null)

Jag mĂ„ste fĂ„ sĂ€ga det! Min allra första konsert med Miss Li och den var helt fantastisk och en sĂ„n otrolig upplevelse! Ni kan förstĂ„ det va, pĂ„ bilderna i mitten nĂ€r hon kollar in i kameran?😍 - det var Ă€ven dĂ„ som hon sjöng lĂ„ten "beutiful" och tittade pĂ„ mej och in i ögonen jĂ€ttelĂ€nge och jĂ€tteofta. Fick Ă€ven beröringar av henne pĂ„ armen dĂ„ och dĂ„ under hela konserten 😍 Det gjorde mej extra glad eftersom jag inte har fĂ„tt beröring pĂ„ tvĂ„ mĂ„nader! 😭 sĂ„ dĂ€r blev man lite hel igen!

Innan konserten hade hon fĂ„tt ett brev frĂ„n mej, oxh likasĂ„ hade vi skrivit nĂ„gra ord till varann innan hon skulle pĂ„ scen. Och det roliga Ă€r att hon satte sej pĂ„ huk och vinkade jĂ€tteglatt till mej! För hon vet delvis hur jag ser ut och sĂ„. SĂ„ hon kĂ€nde faktiskt igen mej fast vi inte har trĂ€ffats IRL 😍 men nu, nu har vi ju det- genom konserten- oxh sĂ„ngen som man fick 😍 
 kan sĂ€ga att jag var vĂ€ldigt generad haha! Men lĂ„ten och minnena har hjĂ€lpt mej massa dessa dagar kan jag sĂ€ga ❀

(null)

Dagen efter sĂ„ var det Jill Johnson dags ❀
Kan sÀga att jag har helt tvÄ olika upplevelser frÄn dagarna. - skriver mer om det lÀngre ner.

Denna kvĂ€ll hade jag iaf lite mer vettigare klĂ€der Ă€n fredagen đŸ€Ł mindre kallt, dock mindre blĂ„sigt ocksĂ„. Men skönare.
Sedan sĂ„ blev det inte lika mĂ„nga bilder som pĂ„ Miss Li- dels för att jag har gĂ„tt pĂ„ Jills konsert sĂ„dĂ€r 100 ggr i mitt liv och sen för att jag satt- Ă€ven denna gĂ„ng- pĂ„ gĂ„ngen- pĂ„ rad 9 istĂ€llet. SĂ„ bilderna blev inte lika bra, sĂ„ jag lĂ€gger inte ut dessa. Men det fanns mer chans att bara sitta Ă„ lyssna Ă„ njuta av konserten! 
Sist var jag med Ulrika pÄ Jills konsert.
Jill kom ihĂ„g det- sĂ„ Ulrika kommer inte undan nĂ€sta gĂ„ng Jill kommer ha konsert 😂

Efter konserten iaf sÄ trÀffade jag Jill och vi kramades och pratade och sÄ. JÀtteskönt att Àven fÄ kram för första gÄngen pÄ lite över 2 mÄnader! Har ju annars bara fÄtt av Ulrika- med tvÄ undantag frÄn Cia, men de gÄngarna var ju för drygt tvÄ mÄnader sedan.
Men jag började grĂ„ta nĂ€r jag fick kram av Jill. Men hon förstod och höll om mej lite till ❀
Jill Ă€r sĂ„ snĂ€ll. Är sĂ„ glad för den kontakten som Jill och jag har ❀
Jag pratade Ă€ven lite med hennes nya kille, eller va man ska sĂ€ga. - han var jĂ€ttelĂ€tt att prata med Ă„ sĂ„ 😃

(null)

Jag har som sagt svĂ„rt att sĂ€ga vilken dag som var bĂ€st. - liksom- det var tvĂ„ helt olika gener- helt olika upplevelser. Jag tror ni förstĂ„r hur jag menar- det gĂ„r inte att jĂ€mföra! ❀

SĂ„ tack vare Miss Li och den ögonkontakt och beröring som jag fick av henne- Jills kramar och stöd- sĂ„ kĂ€ndes det som nĂ„gra delar av mej blev lite mer hela Ă€n vad det har varit i mej senaste Ă„ret đŸ§© livsglĂ€djen kĂ€ndes. Mer hopp kĂ€ndes. Mer positiv energi kom. Mer ork att orka och "stĂ„ ut" mer blev lĂ€ttare. 
Konserter Ă€r mitt "mĂ„ bra", oxh jag Ă€r sĂ„ glad och nöjd efter denna helg- lite mer helare och lite mer starkare ❀‍đŸ©č 

T ex igĂ„r fick jag skit pĂ„ mej igen- av samma snubbe som förra veckan. Men tack Ă„ lov sĂ„ var knte de andra mannen med.. 
men jag skulle till Lindö för trĂ€ning, Ă„kte direkt frĂ„n jobbet. MĂ„dde bra- hade Ă€ven trĂ€ffat Cia pĂ„ förmiddagen och pratat massa om konserterna Ă„ sĂ„- sen kom gubben och förstörde mitt mĂ„ende- och jag som tĂ€nkte att denna Ă€gglossning och pmds kanske blir mildare nu- för mensen ska dra igĂ„ng nĂ€sta vecka - igen
 - men nĂ€r jag kom till platsen sen sĂ„ kom Teresa iaf och sĂ„ fick jag prata med henne om det som hĂ€nde igen. 
Sen skrev jag lite med Stina ocksÄ lite kort.
För mej Àr det en trygghet att fÄ kÀnna att jag kan nÄ snÀlla mÀnniKor nÀr man blir utsatt sÄ ofta som man blir i samhÀllet..

Men som Teresa sa, helgen vÀgde faktiskt upp det jobbiga och det har jag nÀstan slÀppt nu- fast min sociala fobi Àr mer tillbaka igen sÄ kan jag iaf nu mÄ lite bÀttre genom att tÀnka
Tillbaka och Àven lyssna pÄ lÄten Beautiful.

Jag försöker Ă€ven förĂ€ndra mitt beteende att skriva! Nu försöker jag skriva massa smileys som t ex đŸ˜đŸ˜â€ïžâ€ïžâ€ïžâ€đŸ©č❀‍đŸ©čđŸ€—đŸ€— med mer,’för att visa att jag Ă€r mer gladare nu- vilket jag Ă€r- men har börjat lite med det ocksĂ„ nör jag inte mĂ„r jĂ€ttebra- för tĂ€nk egentligen- man fĂ„r nĂ€stan alltid samma smileys tillbaka med bra feedback Ă€n vad man fĂ„r om man bada skriver massa ledsna smileys.
För mej Ă€r symboler mycket betydelsefulla och VIKTIGA! 

Nu ska jag kolla vidare pĂ„ en serie. 
Hade lite "spindel krig" inatt sĂ„ det blir att lĂ€gga sej efter nĂ„got avsnitt 😅
StĂ€det kommer imorgon och dĂ„ ska hon som kommer minsann fĂ„ göra en ordentlig dammsugning pĂ„/- i soffan, under och överallt flr det var dĂ€r spindlarna hittades efter att de kröp pĂ„ mej I MIN TRÖJA Å PÅ HUVUDET đŸ˜±đŸ˜±đŸ˜±đŸ˜±đŸ˜±

Taggar: Jill Johnson, bĂ€ttre tĂ€nkande, konserter, miss Li, starkare, upplevelser, Öland;

Kommentera inlÀgget hÀr :