Aggressioner på spinningen 😅 || Dags att flytta || Pernilla Wahlgren

Herregud vad jag är slut! Jag var på Ulrikas spinning nu ikväll och jädra vilken ångest och aggression jag fick ut på passet 😅
Asså. Spinning triggar igång min ångest och så har det varit de två åren jag vart på spinning, när de väl hållit igång - men då blir jag arg. Gråter. Och flåsar. Efteråt är jag som ny. Jag bara "helvetets jävla skit-kxk" osv och ökar med motstånd ju mer ångesten triggar igång å så 😅 men vilken ny människa man blkr sen efteråt - så för mej är det positiv effekt. - 

efter spinningen så pratade jag och Anette lite. Hon blev jätteglad när jag berättade att jag hade fått ny lägenhet och det ligger vid Friskis 😃 för ja, jag skrev på kontrakt idag för jag fick där borta där jag kämpat med mina poäng för 😍 så tänk! Torktumlare, tvättmaskin, inbyggd mikro och fönster i badrummet (haha. Ja, det känns lite mer husligare då 😂) samt separat kyl och frys 🤪
För mej, blire perfekt! 4:de våningen också.
Skrev direkt till Elin, hon var den första som fick veta om lägenheten 🙈 sen efter det blev det meddelande till Stina, Teresa, Agneta Sjödin, Cia med fler,- och massa samtal till släktingar och Ulrika - och även min handläggare på kommunen haha 😂

Sen kom Ulrika och vi pratade lite och sen efter så kom Teresa och så pratade vi också: hon blev jätteglad hon också 😃
Hon skrattade när jag sa att när jag är sjuk när hon har pass kan jag bara titta ut genom fönstret och titta efter henne 😂

Sen på hemvägen så tog jag min scooter.
Men så laggade batteriet vid vimpeltorpet så fick ringa efter skjuts 😂 batteriet klarar inte direkt kyla, för den är inte van med temperaturen. Så får väl ha laddaren med mej framöver fram till den klarar kylan och vänjer sej 😜
Sen kom jag hem, så ringde Ulrika och kollade om jag var hemma, för hon vet att jag får så ont i magen av att ta mej hem från Friskis i
Mörkret och den vägen från busshållplatsen till lägenheten. Hon upprepade som tidigare idah att hon är så lättad för min skull att jag fick lägenheten vid Friskis, men ja, långt tilö 1:a april, men ja. Va gör det. Sista mörka årstiden här ute med klump i magen och trakasserier man får av folk ibland 😒
Och jag ska visa Ulrika lägenheten någon gång när hon skjutsar mej hem från bio eller möte som vi ska på i höst 🍂  
Nej men jag är också så lättad och glad, för så som man mår nu, så behövde jag något som detta som kommer förnya mitt liv och mina behov och sånt!💞
Tänk 2022- bort med livmodern och äggledarna- nytt efternamn- flytt- och nytt "årtal" som 30 åring en vecka efter jag flyttat in till nya lägenheten 😃
Oxh mina vänner kommer ha lyx. För jag ska hyra parkering till dom som kommer å hälsar på. Haha. T ex Ulrika har bil. Cia har jag lovat att låna ut till om hon inte får plats där hon brukar stå och så kommer jag väl låna bil lite då och då förhoppningsvis. Så ja.
Har lite tanke. Vännerna ska också få en kaffemaskin i min lägenhet 😂
Iaf Ulrika. Hon är den enda som jag träffar ibland. Så hon får en egen kaffemaskin hos mej hahaha- ja. Hon får egen parkering hos mej hahahah. Så bortskämt egentligen- men jag tycker det låter kul 😂 men så mycket hon ställer upp för mej och allt, så känns det fint att få ge henne en parkering och kaffemaskin 😂😂😂 hon får ju låna parkeringen även om hon ska till Friskis och ha pass eller träna
🤣🤣 

(null)

I helgen var jag på Pernilla Wahlgren. Den var helt okej, men den förra verkade bättre.
Men ja. Jag hade fått för att få träffa henne efteråt, men så slarvade Kalmarsalen till det så det blev inget fast jag visade mailet framför näsan på dom om att jag ska få träffa henne… 
Aja… men showen var ok bra iaf :)
Ulrika tyckte inte heller att den var en höjdare direkt. Så vi hade typ samma smak/- känsla för detta.

Nu ska jag äta. Luktar pyttipanna i hela lägenheten 😅

Kommentera inlägget här :