Göteborg || Första loppet på 3 år

Hej hej.

Det var några dagar sen. Men har faktiskt vart iväg i Göteborg. Det blev väldigt spontant, vilket även var skönt eftersom jag har mått så dåligt senaste veckan- psykiskt- pga olika saker som hänt i olika relationer med människor j min omgivning osv.!
I onsdags morgon gick jag upp 03:30. Jag skulle bli hämtad 04:30 för att få skjuts till stationen. Tåget till Göteborg gick 04:54.
(null)

Jag passade på att sova iaf 2 timmar på tåget- det var skönt det. Men sen vaknade jag av att min mage krånglade som sjutton.. den lät över hela kupén 😂 jag var inte gasig eller hungrig eller så, utan den bara lät.
Tåget var 1 timme försenad men det gjorde inte mej nånting eftersom jag annars hade fått vänta på teatern sådär 1 timme extra. Alltså vänta 3,5 timme. Men nu blev det en timme kortare.
(null)

Nör jag kom till Göteborg så passade jag på att låna toaletten på Clarion Post- som jag alltid gör när jag är i Göteborg och inte har något boende- och sedan så vilade jag lite i sofforna innan jag skulle bege mej till Backa Teater.
(null)

Herregud vad jag har saknat Göteborg- specifikt Lindholmen eftersom jag är oftast där när jag ska till Göteborg. Jag går ju mycket på teater när jag är i Göteborg, det finns faktiskt inget roligare- t om bättre än Liseberg haha.
(null)

Jag kom till Backa Teater och så väntade jag på att komma in. Jag skulle se (som bilden visar) "Sex roller söker en författare"- och jag tyckte den var väldigt bra! Man drog sej verkligen in i pjäsen, och man satt liksom med på scen, vilket är kul när man får vara med sådär. Det var samma sak på Folkteatern för några år sen, att man satt på scen - läskigt- men otroligt kul! 
(null)

Efter teatern träffade jag Gunilla en snabbis.
En kompis som jobbar på teatern och tillhör ensemblen. Hon är så snäll och jag tycker verkligen mycket om henne! 
Så vi bytte lite ord med varann innan jag sen skulle vidare och träffa en ny kompis. Anna. Vi har aldrig direkt träffats utan bara skrivits lite på Facebook med varann å så, men i onsdags så tog vi tillfället och träffades. Det var trevligt. Jag blev bjuden på middag på MR CAKE vid stenpiren- och det var riktigt gott där ska jag säga. Otroligt!
(null)

Efter resan kom jag hem, sov hela 12 timmar i sträck. Haha! Sen drog jag till jobbet dagen efter- men jag kände att jag inte ville stressa så, utan jag tog den tid jag behövde för ev sovmorgon och sånt. Har känt mej lite bakis dessa dagar- av tröttheten.
Men det kommer gå över när det kommer till dagar jag jbte kommer behöva ställa klockan.
(null)

Igår kom min Pokémonpärm och då passade jag på att sortera in resterande av korten jag hade i en hög hemma- in i pärmen.
Jag gjorde det på jobbet innan träningen- eller i väntan på träningen.

Men för sjutton vad jag var glad igår, men sen så baksmälla på det hela. Dels att jag aldrig kommer träffa Money mer, och på träningen stramade det åt i äggledaren som sjutton så jag knappt kom upp från golvet. Det gjorde så förbaskat ont! Men bet ihop. Oxh kollade klockan… ska ha ägglossning nu i helgen…

Jag hoppas att den inte drar igång just imorgon. För ska springa "världens barn loppet" och då vill jag definitivt inte ha ont! Och Stina skulle heja på mej också, så jag vill göra bra ifrån mej när jag vet att jag har någon som hejar på mej hehe 

Nu ska jag kolla upp vilka skor jag ska ha imorgon att springa med. Är så rädd att kliva snett och sånt när det kommer till utomhus.
Kanske gör en fuling och tar mina inneskor eller så för att känna mej säker med att inte kliva snett eller så… 
Äh- det löser sej. Händer det så händer det. 

Ha det bra. Vi hörs efter loppet 🏃🏻‍♀️ 💨 

Kommentera inlägget här :