Imorgon fĂ„r man veta 🏘

Sitter pĂ„ golvet i köket. VĂ€ntar pĂ„ att korvarna ska koka upp- ska Ă€ta korv med bröd 🌭 
Jag Har ont. Livmodern Ă€r ett rent helvete! Mensen ska dra igĂ„ng vilken timme som helst detta dygnet- sĂ„ det Ă€r tungt. Kroppen Ă€r tung och vĂ€rker. Lite smĂ„tt Ă„ngest ocksĂ„ att veta att smĂ€rtan kommer bli vĂ€rre nĂ€r mensen vĂ€l börjar. Jag hade MensĂ„ngest igĂ„r kvĂ€ll. Jag har hittat en cysta igen i en av Ă€ggledarna, och den gör förbaskat ont. Det ömmar i hela nedre regionerna

Brösten har vart extrem dessa tvĂ„ omgĂ„ngar! 
GĂ„r inte ens att nudda dom förrĂ€n det gör ont. 
Men jag kÀnner att jag gnÀller mindre och har lÀttare att acceptera detta lite mer Àn tidigare. Menar- operation Àr ju beviljad, papper pÄskrivna- det saknas bara ett datum.
Men det kommer och all börda efterÄt kommer vara sÄ vÀrt det! För förhoppningar Àr att jag ska fÄ mindre smÀrtsamt liv efterÄt och vara helt mensfri (vilket jag kommer bli).
- jag satt i veckan Ă„ funderade pĂ„- om det finns typ "vuxenblöjor"? - nu menar jag inte sĂ„na dĂ€r sjukhusnĂ€ttrosor som man fĂ„r vid förlossning och stora förlossningsbindor- utan sĂ„dĂ€r- jag kommer ju blöda mycket efterĂ„t i nĂ„gra veckor konstant- jag kommer nog fĂ„ en och annan urinlĂ€ckage ocksĂ„ för urinröret kommer ju Bli pĂ„frestat ocksĂ„ och sĂ„. Jag kĂ€nner mej inte bekvĂ€m med endast bindor och trosor- sĂ„ om "vuxenblöjor" finns sĂ„ hade det ju varit super! 

(null)

I veckan har jah tagit nya prover. De förra tvĂ„ sĂ„g inte bra ut i mina vĂ€rden- förhoppningsvis kanske lite bĂ€ttre efter denna omgĂ„ng! Vi fĂ„r se! Orka fĂ„ mer krĂ„ngel nu nĂ€r operation Ă€r beviljat Ă„ annat mĂ„ste ses över först 
.. 
(null)

Imorgon Àre en spÀnnande dag!
Som mÄnga vet Àr jag desperat att vilja ha en lÀgenhet nÀra Friskis- specifikt av de nybyggda intill OKQ8 som Àr vid Friskis i stan.
Jag har sökt 10 st- jag har goda möjligheter kÀnns det som. Imorgon fÄr jag veta iaf vilken placering jag fÄr och om jag fÄr komma pÄ visning. - hade vart super med en tvÀttmaskin ocksÄ för det har jag inte hÀr- inga bra tvÀttmöjligheter hÀr heller- sÄ det hade vart bra! MÄnga fördelar Àn nackdelar!

Ulrika och jag ska ses imorgon- sĂ„ hon kommer vara med nĂ€r jag fĂ„r veta vilken placering jag hamnar pĂ„! För det tror jag man fĂ„r veta efter lunch och vi ska ju ha en heldag imorgon med att kolla skor Ă„ sĂ„nt till mej 😃

Nu Àr korvarna klara! Ha det sÄ lÀnge :)
Taggar: korv med bröd, lÀgenhet, vill ha;

Kommentera inlÀgget hÀr :