Utslagen đŸ˜”â€đŸ’«

Halloj halloj.

Hoppas det Ă€r ok med er. Jag Ă€r lite pĂ„ helspĂ€nn eftersom det Ă€r vĂ€rmebölja pĂ„ ingĂ„ng igen
 lederna gör sĂ„ ont! Även om det har vart nĂ„gra dagar kyligare nu sĂ„ har kroppstemperaturen inte lyckats att reglera sej helt, sĂ„ nĂ€r Ă„skan och regnet kom igĂ„r sĂ„ lĂ€ttade det lite, men nu nĂ€r det ska bli varmare igen sĂ„ extremt (typ bara idag och imorgon. Tack Ă„ lov) sĂ„ kĂ€nns det fortfarande i lederna
 ja. SĂ„ Ă€r mitt liv. Konstant smĂ€rta.

Under helgen har jag inte gjort sÄ jÀttemycket.
Jag har Ă€tit tacos och kollat film. Det Ă€r det enda. Typ. Milan och Wilda har ocksĂ„ gjort det, men de fick sĂ„klart ben istĂ€llet för tacos 🌼 

(null)

Sen Ă€r jag sĂ„ beroende av denna fanta. 
Har vart det nĂ„gon mĂ„nad nu eller sĂ„, men dricker den bara typ en gĂ„ng varannan vecka eller sĂ„. Men den Ă€r god! Alltid nĂ„got standard och alltid nĂ„gonting nytt om man tar "rĂ€tt"- igĂ„r var den ok- inte den smaken jag "brukar" kĂ€nna, nu var det annorlunda. Nu var det mer citron och kiwi- förra gĂ„ngen var det typ Curtis och vindruva. 

Annars sÄ. Har jag sovit som en gud i natt-
Igen. Ulrika och jag pratade sent igĂ„r kvĂ€ll och efter vi sa hejdĂ„ och godnatt sĂ„ somnade jag pĂ„ direkten. Orkade inte ens gĂ„ upp (lĂ„g redan i sĂ€ngen) och gĂ„ pĂ„ toa eller sĂ„. Haha. Men blev lugn av vĂ„rt samtal. Hon Ă€r ju min trygghet i livet och hon gör mej lugn. SĂ„ det va nog ocksĂ„ dĂ€rför đŸ„°

Nu ska jag till bageriet. Ska börja tidigare eftersom de stÀnger 3 timmar tidigare.

Ha det sÄ lÀnge :)
Och om en vecka Ă€r jag pĂ„ Liseberg đŸ€©đŸ„łâ€ïž

Kommentera inlÀgget hÀr :