Poliser stormar in i kupén på tåget 😱

Hallo hallo. 

Hoppas ni har haft en bra helg.
Jag sitter på tåget mot Göteborg nu. Dock fick vi stanna i Värnamo lite längre och tre polisen sprang in i kupén och letade som nästan galningar efter några. Det var tydligen stök i andra vagnen med ett gäng 😬
Men att det skulle krävas massa poliser, det var ovanlig… - alltid händer det någonting när man är och reser 😅 - visst. Man ska inte tycka det är häftigt men, jag tyckte faktiskt det. Hehe.

(null)

Annars i helgen har jag och Wilda varit på en båttur och åkte över till Färjestaden. 
Det var skönt. Svalkande. Fläktade gött, så vi hade inget att klaga på. 
(null)

När vi kom fram till Färjestaden så var det några stånd som hade försäljning och tillverkning av hemgjord glass å så, men jag och Wilda satt å spelade Pokémon Go då jag har skapat ett nytt konto. För det andra kan jag inte byta namn på och eftersom jag har nytt namn sen några veckor tillbaka och förhoppningsvis snart nytt efternamn så ville jag ha ett konto med nya namnet 😅

(null)

Efter vår lilla båttur så åkte vi vidare och hälsade på en släkting å så fick Malte och Wilda träffas för första gången. Det gick bra, Wilda tycker bara valpar börjar bli lite jobbiga 😂
(null)

Sen blev det grill och lite bubbel 🍾 
(null)

Igår så var dagen väldigt dryg. 
Låg och sov till 11.30 😱 sen så beställde jag hem kebabtallrik och åt innan jag skulle på träning. - det var dumt. För jag SKA INTE äta sånt, och specifikt inte innan träningen 😝
Men ja… nu blev det så. Men tränade bort det sen.
Jag hade så fruktansvärt ont i mina leder pga värmen igår- ni som vet- jag får hälsoproblem med ledvärk osv. när det är varmt och kroppen inte hinner reglera sej vid väderomslag och det passerar 22 grader…
Så det blev bussen till träningen- ont. Men kom iväg.
Scootern fick vara hemma. 

Passet gick över förväntan för att vara intensivpass! - Det som är mer roligt eller va man säger är att jag har öppnat upp ögonen ledaren som håller passet. Hon verkar så himla
mysig, så snäll å trevlig 🥰 Jag kände mej som trygg på passet för hon verkar så vettig!
Så ja. Nu blire hennes pass också framöver. Har ju gått lite då och då, men har typ inte orkat så, men nu när man har hittat en till favorit som jag personligen tycker om så blire fler pass i veckan 😁✌🏻

Men kolla mitt hår…. Så självlockigt efter träning. Och även så här när det blir fuktigt och för varmt ute 😒 jag hoppas jag snart får tillbaka mitt långa hår 💩 (null)

Kommentera inlägget här :