Träffat Nanne Grönvall || Världens Barn Loppet

Först och främst… panikångest från ingenstans tidigare. Dock kortvarig, men ändå. Har inte mått bra psykiskt under en hel vecka nu. Förutom de gånger jag är hemifrån som Göteborg i veckan samt mötet med Nanne Grönvall idag och så.
Jag har ingen livslust längre- igen, men nu är det faktiskt pga ägglossningen och dessa "hjärnspöken" sen har jag nog överansträngt mej idag också så det blev för mycket intryck och sånt… jag vet inte. Mår inte bra. Jag känner mej ensam. Jag är hatisk mot mej själv och jag bara känner för att hoppas livet snart tar slut. För det är så stressigt. Pressat. Deppigt. Ensamt. Orkar inte känna så fast jag kämpar med positivt tänkande. Men det går inte! Alltså, åh! Har inte ens någon att spela badminton med…. Så jäkla ensam är jag…😢
Tror inte det finns nån vän heller som vill spela badminton med mej… 😢  JAG MÅR INTE BRA och det beror mest på ensamheten 💔 DET GÖR SÅ FÖRBASKAT ONT!!!!!
(null)

I alla fall. Idag gick jag upp vid 08:30 och gjorde mej lite proteinpannkakor. Eftersom jag skulle springa lopp idag så behövde jag något mer än bara en proteinshake att få i mej 🏃🏻‍♀️💨

(null)

Själva loppet gick ok. Men mycket aggressivitet som kom efter start. Blev så arg på mej själv när jag VET att jag har tränat bra och så, och så springer alla ikapp mej gång på gång, jag klankade ner på mej själv gång på gång, tyckte jag skämde ut mej för hur jag såg ut, hur dålig jag var och så. Men jag kunde faktiskt skylla på att jag har kronisk höftledsinflammation så den var väl som spökade mitt i allt… men jag iaf försökte gång på gång hitta delmål för att ta sats att spring så gott det gick på loppet- det gick lite bättre och så efter halva rundan. Jag hade som mål "innan den bilen ska jag ha sprungit i kapp dom där med barnvagn"- "innan den stolpen ska jag ha orkat förbi den där bilen" eller "innan jag kommer i mål ska jag ikapp den där barnfamiljen"- och ja, de målen lyckades jag med iaf.- men när jag kom till mål blev jag så trött så jag sprang fel- va nära att springa förbi målet utanför mållinjen 🤣 men insåg snabbt att jag var fel. Höhö 
Men blev både glad och pepp när Stina tog emot mej vid mållinjen: så kul att ha nån som hejade lite på mej för en gångs skull då jag annars aldrig har nån som gör det när man gör vissa saker - men det var för att hon skrev igår att hon skulle heja på mej- som jag faktiskt gjorde detta 💕 
(null)

Jag klarade loppet med 18 minuter snabbare än vad jag gjorde för 3 år sen.
Men då var jag rejält överviktig och hade dock mer krämpor- t ex då hade jag pågående smärtsam benhinneinflammation, höftledsinflammation och som även idah troligen ansträngningsastma som var lite värre än nu. - men nöjd är jag- jag fick faktiskt en liten medalj av Stina som jag blev glad över som också just hon trädde på mej vid mål personligen 🙈

(null)

Efter så åkte jag hem, duschade, åt och sen in till stan sen direkt. Nanne Grönvall var i stan och hade konsert och efteråt fick man faktiskt 
Hänga lite med henne ❤️ det var mysigt. Vi pratade en del och så fick man kramar av henne! Som man saknat henne ❤️

Nu ska jag sova. Har fått lite hjälp. Har ätit lite godis nu, druckit min Festis och tagit en promenad. Troligen mitt blodsocker som är lågt då jag knappt ätit idag efter allt och sen så pulsen sjunker inte och sen så syret känns inte bra just nu.. - kanske överansträngning- men får se hur det blir när jag vaknar- det känns lite bättre nu efter att jag har fått i nej lite godis och dryck efter korta promenaden ❤️

Kommentera inlägget här :