Hej Då Dagbok 📓|| Min livsinvestering || Rubbing & magproblem || Kalle Krona 👑

(null)

Tjennixen!!! 👋 
För det första så kommer bloggen här upphöra i mitten av december. MEN det kommer en ny domän, och den kommer jag självklart säga till om och länka innan jag försvinner helt härifrån 😊
____________________________

Jag har börjat ge upp min dagbok. Den jag skulle skriva massa positiva saker i…
Dels blev den en stress för mej, men också hittar jag inte ork eller motivation till att skriva heller, fast det finns massa av bra saker att skriva! 📓- men den är kvar till påfyllnad av personlig hälsningar av personer som betyder i mitt liv. Så det blir bara bra! 🙌

(null)

Det är lite värt att fira också just nu. Det jag har investerat har godkänts. Så snart snart snart så kommer denna investering vara min egna livsinvestering- så det kommer bli så kanon 🥳 

(null)

Ledsen nog så har jag mått såhär i nu 4 veckor… eller jag är inne i fjärde veckan.
Allt började kaos efter mensen… jag trodde det skulle va lugnare igen efter förr förra mensen, men det var visst inget vidare.
Bara 2 veckor senare kom mensen igen… 
Alltså hade jag magont som fan när mensen drog igång. Efter mensen så kom flytningar 1 dag Senare och då ägglossningsnkänsla och sedan så har magen varit helt ’fucked up’… ont som fan. Har fått vara hemma extra dagar pga magen. Diarré och förstoppad.. det pendlade mellan det. Hela tiden. Dygnet runt.
Jag Kunde inte ens äta förrän det kom ut nästan direkt. Och lösningen var väldigt pendlande. Men mestadels bara diarré… snacka om helt slut. Fick springa ut under träningspassen och gå på toa och allt.
Slutade sen med att jag drog till akuten. Orkade fan inte en dag till… - så nu är magen återställd. Men har fortfarande ont för nu verkar jag ha ägglossning igen 😴 och jag verkar förfarande öm kring livmodern och tarmarna vid träningen och har inte kraften ett göra typ höftlyft, sidoplanka och sånt som har med magen att göra. Det gör fruktansvärt ont… eller ja. Man kan inte helt enkelt utföra det förrän mage ger upp.. men det är bara träna upp… jag tränar liksom nu som om jag har opererarts. För det kommer ju vara kämpigt att genomföra passen sen efteråt, så ja..  så om min magkänsla är rätt så kommer mensen igång efter nästa vecka igen… vilket det INTE ska… förbaskade rubbningar….

Jag har vart i Karlskrona i helgen också.
Så avslutar inlägget med lite bilder 😍
Nu ska jag sova. Ulrika kommer imorgon bitti också ❤️

(null)

(null)

Kommentera inlägget här :