Mys med bästa ❤️

Hej på er.
Det var ett tag sedan jag skrev. Jag vet... 
Men det är så mycket som händer. Eller ja. Egentiden inte. Men det är saker som går upp och ner och saker som gör mej stressad och sånt.

Förra veckan hoppade Teresa in 2 gånger extra på Friskis, så det var en jättebra och skön vecka. 
Så det blev 3 jympapass och 1 Coreflex förra veckan, och så var Ulrika med i både tisdags och söndags också på hennes pass, så det var tryggt och skönt. 

Sen i måndags hade jag fruktansvärt ont i magen av min ägglossning och har fortfarande ont. Inte jätteont, men ont. Ulrika hämtade mej på bageriet med sin nya bil. Årsmodell 2021 - jätteskön bil, men saknar den gamla hehe 
Men denna bil var "rolig" och väldigt tyst. Elbil också. Den är inte mer än 3 veckor gammal snart sen den lanserades. Så ja, verkligen ny och jag var väldigt försiktigt 😅
Vi åkte hem till mej och så hade hon köpt mej lite mat och bjöd på och jag hade tagit med lite tårta från bageriet 🍰 
Sen var det möte med försäkringskassan och därefter så var det lite mys med samtal å så sällskap när jag hade så ont .... ❤️

Sen i tisdags var det Coreflex med Teresa igen och hade så himla ont då med . Men värst var i måndags.. men var där i alla fall.
Sedan så har det inte varit jättebra med mycket annat... orkar inte gå in på det.

Sen är det så irriterande. Det har gått 8 dagar nu, imorgon 9 dagar och jag väntar fortfarande på mitt Sim-kort till min nya mobil som FORTFARANDE inte har kommit fram ännu.. så segt! 😒

Aja. Nu ska jag vila lite innan promenad med Wilda och sen sova.. 
(null)

Taggar: krångel, mysdag, sim-kort;

Kommentera inlägget här :