På tisdag kommer den- premiär på onsdag 🤩

Jag vet att jag skriver och skriver just nu.
Men det är bra, då slipper folk bli "drabbade" personligen, så man inte tröttar ut de.

Men i natt alltså.
Nu är det bättre. Men ändå. Har inte sovit en blund alls. Eller jo, kanske två timmar eller så.
Men så fort man somnade ville Wilda ut och då var solen framme och då kunde man såklart inte  somna 😴... men klockan var 06:00 ca.- och jag var sååå trött att kroppen bultade och benen skakade. Så tog hissen. Men tro inte att hissen fastnade så jäkla tidigt på morgonen?
Mjo. Det gjorde den..... suck på det. Och jag som även var kissnödig och hungrig och allt, men tänker, Wilda går först! Blev lite stressad för jag själv va i behov av toaletten. Men sen öppnades hissens dörrar. Tillslut. 

Idag så har jag bara vilat. Har suttit på balkongen och ikväll har jag tvättstugan...
Segt. Hade behövt den nu eller så, eftersom det är tveksamt om jag orkar vara vaken till midnatt...... 😒 så är det här, när alla tider är bokade när man behöver det som mest. Jag kan inte boka in "bara för att" nån spontan dag. Jag måste räkna mina underkläder för att ha en tid som passar mej. Och om jag inte tar denna tid nu ikväll så måste jag slopa träningen på måndag, det vill jag verkligen inte! Så ja.... 😴 

Sedan så har jag beställt hem lite "Boozt" med ananassmak 🍍 får se hur detta komma funka!
De produkter som jag har testat nu en månads tid har vart goda och gjort mej piggare, och lite gladare, förutom vid Menstruationspsykosen vid mensen och dagarna under ägglossningen då PMDS:en härjar och hjärnspöken försöker! 

Denna boozt kommer på tisdag. Så på onsdag blire att se om den är både god och om den kommer ge nån effekt! - kanske inte effekt första dagarna, men kanske. Folk hade känt något åt rätt håll redan vid första träningspasset, och jag ska hämta ut det efter träningen på tisdag så jag kan testa på onsdag vid träningen och se om jag får lite mer energi. 
- som tur är så är perioden över rätt snart. 
Troligen imorgon eller på måndag. Garanterat borta på tisdag, så då blir det i alla fall man har nästa veckas träningspass väldigt bra.
För har träning måndag, tisdag, onsdag och fredag- det kommer bli susen - och friheten har kommit- och såklart kommer boozten få ge ett försök! - premiär på onsdag! 💪 

(null)
 
Och ikväll har jag varit Såååå nära på att åka in till akuten igen. - men hoppade det. Inget kommer hjälpa eller göras ändå... som de senaste gångerna/ kvällarna Ulrika och jag har fått åka in...
Så istället åt jag på Monsul i Kalmar.
Så det blev kyckling och ris till middag. 
Så idag har jag iaf fått i mej lite mer än de senaste dagarna som är begränsad med intag. 

(null)

Det var väldigt mycket mat. Så det var inte snålt! Tror det var detta Ulrika och jag åt i påskars när vi firade påsk. I alla fall något liknande. Men nu har jag matlåda till imorgon i alla fall. Haha! 

Och frukosten idag. Pannkakor. De proteinpannkakorna alltså. Två kokta ägg och kaffe på det hela. - så bra mat idag ändå.

Nu ska jag ut med Wilda och sen invänta 21.00.... eller räkna underkläder och se om jag kan klara mej till efter träningen på måndag 😬 för jag är så slut idag alltså efter i natt (läs tidigare inlägg om du som läser undrar vad som har skett)!

Ha det! 
Taggar: ananas, boozt, hoppas, kosttillskott, magen, ork, persisk mat, premiär, protein, sömnbrist, träning;

Kommentera inlägget här :